Training Selling Circles-Methodeⓒ

Ontdek de Unieke koopredenen van Jouw Klant voor het Optimaliseren van Jouw Verkoopresultaten

Het ontdekken en benutten van de unieke koopredenen (ook wel de Unique Buying Reasons – UBR’s genoemd) van jouw klanten is van onschatbare waarde voor het behalen van verkoopsuccessen. Door de behoeften van jouw klanten te begrijpen, onderscheidende voordelen (differentiators) te communiceren, een gepersonaliseerde ervaring te bieden, sociaal bewijs te tonen, transparant te communiceren en uitstekende klantenservice te leveren, kun je de verkoopresultaten van jouw bedrijf aanzienlijk verbeteren. Investeer in het begrijpen van jouw klanten en zet hun unieke koopredenen centraal in jouw verkoopstrategieën om het concurrentievoordeel te behalen dat jouw bedrijf nodig heeft.

Om deze unieke koopredenen inzichtelijk en concreet te krijgen heeft

Sales Synergy de Selling Circles-methodeⓒ ontwikkeld. 

De Selling Circles-methodeⓒ van Sales Synergy is een strategie die wordt gebruikt om ‘ differentiators’ in het aanbod van een trainee of verkoper te identificeren en effectief te communiceren. Deze methode is ontworpen om verkopers te helpen zich te onderscheiden van hun concurrenten en de waarde van hun producten of diensten op een overtuigende manier over te brengen aan potentiële klanten.

Plan direct een afspraak in!